This is the inline help tip! It can contain all kinds of HTML. Style it as you please.

!!! POUZE DO 20.10. 2017 !!!

SLEVA 50% NA VŠE + PR ČLÁNEK na 6 měsíců ZDARMA

INFOLINKA:

777-3-HOPPI

PO - PÁ 8.00 - 20.00

Tyto Informace pro Inzerenty jsou určeny pro podnikatelské subjekty, které mají zájem o zveřejnění inzerce na serveru www.hoppi.cz. Návštěvníci serveru, kteří mají nebo mohou mít, zájem o využití inzerce Inzerenta, jsou "Uživatelé". Ti Uživatelé, kteří využijí inzerci Inzerenta, jsou "Zákazníci".

 

fadafsdfsdafsfsdfsadfsdafs

O hoppi.cz

  • Hoppi.cz je inzertní server akcí a slev (dále jen "Akce"), kde můžete jednoduše a levně propagovat své Akce formou inzerce. Uplatnění Akcí probíhá tím nejjednodušším možným způsobem a Vy vždy dopředu přesně víte, kolik Vás propagace bude stát.
  • Na hoppi.cz totiž neplatíte žádné provize - platíte pouze jednorázově za zveřejnění inzerátu - již od 99 Kč bez DPH. Zákazníci vždy platí přímo Vám. Nezatěžujete se s žádnými vouchery, kupóny nebo kódy a nelámete si hlavu nad účetnictvím.
  • Hoppi.cz zde slouží jako zprostředkovatel kontaktu mezi Inzerentem a Uživatelem, a žádným způsobem nezasahuje do Vaší vzájemné komunikace.
  • Naším posláním je Vaší Akcí oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků! Více než 50% veškerých příjmů tak investujeme do reklamy a propagace Vašich Akcí a nejen to....
  • Díky Akcím na přání Vám pomáháme vytvářet ty nejlepší Akce, s pomocí tzv. Dodatečné Akce v rámci programu Hoppi Exclusive si můžete své nové zákazníky snáze udržet a za 5 Kč bez DPH/den Vám poskytneme prostor pro Váš PR článek v Hoppi Magazínu.
  • Server hoppi.cz tedy není slevový portál, slevový agregátor, slevový vyhledávač apod., a není určen pro soukromou inzerci jakéhokoliv druhu.

Jak to funguje v praxi?

  • Z počítače, mobilu nebo tabletu jednoduše online vyplňte a odešlete Inzertní formulář s detaily Vaší Akce (odkaz naleznete i dole na stránce v záložce Informace nebo v Menu v levém horním rohu obrazovky). Inzerát lze standardně zveřejnit na 1, 3, 5, 7, 10 nebo 14 dní. Sami si můžete vybrat konkrétní datum zveřejnění. Vložení inzerátu je bez jakékoliv registrace nebo zakládání účtu.
  • Pokud jsou všechna zaslaná data v pořádku, bude Vám jako potvrzení objednávky inzerce zaslána emailem faktura za inzerci, která slouží zároveň jako Smlouva o inzerci, více v Obchodních podmínkách a podmínkách užívání.
  • Uplatnění Akcí pak probíhá zcela přirozeně, jednoduše a bez zbytečných formalit. Uživatelé prostě reagují na Váš inzerát s Akcí. Při zakládání inzerátu si sami specifikujete, jakým způsobem lze Vaší Akci využít - zda přímou osobní návštěvou na provozovně, telefonickým nebo emailovým kontaktem pro objednání, přímým nákupem na Vašem e-shopu apod. Tyto informace jsou pak u každého zveřejněného inzerátu v poslední záložce "Kde a jak uplatnit".
  • Podobně jako Inzerenti, ani Uživatelé či Zákazníci se na hoppi.cz nikam neregistrují, nemusí nic tisknout, ukládat, zapisovat, opisovat, ověřovat nebo předkládat, platit předem apod. Uplatnění Akcí je tedy nejjednodušší, jaké vůbec může být!
  • Jedinou případnou "povinností" Uživatele, pro využití jakékoliv Akce zveřejněné na hoppi.cz, je tak vytočit telefonní číslo Inzerenta, a to ještě pouze v určitých případech (např. pro objednání či konzultaci apod.).
  • Při sestavování Akce a termínu zveřejnění mějte na paměti, že Vaší Akci můžeme zveřejnit až po uhrazení faktury za inzerci, nejdříve tedy 8. den od jejího zaslání. V případě, že potřebujete Vaší Akci zveřejnit dříve, kontaktujte naší infolinku 777-3-HOPPI.

Množství a Platnost

  • Množství - Hoppi.cz nemůže, ze své podstaty, žádným způsobem kontrolovat počet využití Vaší Akce. Můžeme ale Uživatele o této skutečnosti informovat, a to tak, že v Inzertním formuláři označíte ANO u kolonky Množstevně omezeno. U Vašeho inzerátu bude poznámka "Platí do vyprodání zásob či volných termínů". Celkové množství se vzhledem ke konceptu serveru neuvádí (hoppi.cz ho nemůže kontrolovat).
  • Pokud dojde k vyprodání zásob či volných termínů Vaší Akce, příp. pouze některé její Varianty, kontaktujte nás co nejdříve z emailové adresy, na kterou Vám byla zaslána faktura za inzerci, prostřednictvím emailu inzerce@hoppi.cz. Vaší Akci nebo některou její Variantu dle Vašeho požadavku ihned odstraníme.
  • Platnost - Na tomto místě bychom znovu rádi upozornili na skutečnost, že hoppi.cz je prostor pro propagaci Vašich aktuálních Akcí a funguje na odlišných principech než např. slevové portály, slevové agregátory či vyhledávači slev apod. Uživatelé si tedy nemohou Akci předplatit např. nákupem nějakého voucheru a pak ji možná za dva, tři nebo 6 měsíců využít (to samozřejmě nemá vliv na služby, které vyžadují objednání či jiný způsob uplatnění, viz dále), a na hoppi.cz jsme přesvědčeni, že je to tak správně.
  • Podstatou jakýchkoliv Akcí obecně je jejich časová omezenost, a pouze v rámci tohoto období mohou Uživatelé (Zákazníci) Akci využít (tzn. koupit a uplatnit). Vidím Akci - využiju ji! Je to naprosto běžná praxe každodenního života, do které není, z pohledu hoppi.cz, třeba vkládat žádný cizí element ve formě platby za Akci nějaké třetí straně, voucherů s dlouhou dobou využitelnosti, kupónů apod.
  • Nejde tedy pouze o motivaci Uživatelů k nákupu tím, že nabízíte něco levněji, ale zároveň o jejich motivaci k využití Akce tím, že má omezenou platnost na dobu platnosti Vaší Akce, a nikoliv na dobu platnosti voucheru. V případě, že využití Akce vyžaduje objednání či upřesnění podmínek např. v případě cestování, je touto motivací telefonický či emailový kontakt s Inzerentem. Uživatel Vám (na provozovnu) v době platnosti Akce nejčastěji zavolá a jednoduše se objedná na termín, na kterém se domluvíte (třeba za měsíc či dva dle Vaší domluvy stejným způsobem, jako by se objednával kterýkoliv jiný zákazník). Uživatel je však stále motivován Vám zavolat pouze v době platnosti Akce, a o to jde především. S postupem času totiž tato motivace může klesat a ve výsledku to nemusí přinést žádný užitek ani Vám, ani Zákazníkovi!
  • Hoppi.cz tímto způsobem nenastavuje žádná pravidla pro to, jakým způsobem mohou Uživatelé Vaší Akci využít, právě naopak... Všechna zažitá pravidla bortí a vrací se k principům jednoduchosti a účelnosti.
  • V rámci Vašeho inzerátu je vhodné uvést, jak dlouho Vaše Akce trvá a tedy jakou má platnost (např. 10 dní budete propagovat Akci, která má platnost 15 dní), ale nedoporučujeme uvádět, že Zákazníci mohou Akci využít např. 3 nebo 6 měsíců. V tom případě totiž Vaše Akce netrvá 15 dní, ale 3 nebo 6 měsíců, a zcela tak opomíjí principy jednoduchosti a účelnosti hoppi.cz.
  • Pokud Vaše Akce trvá déle než 14 dní, nebo ji chcete prodloužit, není nic jednoduššího, než inzerát s 20% slevou zopakovat či prodloužit. Opakovaný inzerát může mít jinou platnost, slevu 20% tedy dostanete i v případě, že bude inzerát zveřejněn např. pouze další 3 dny. Nemusíte již nic vyplňovat, stačí nám jednoduše zavolat. Více v záložce Slevy a Varianty Akcí.
  • Na hoppi.cz tak máte vždy pouze ve svých rukách, jak dlouho bude Vaše Akce propagována a Uživatelé jsou vždy a ve všech směrech motivováni tím správným způsobem.

Plošné Slevy

  • Kategorie Plošné Slevy je určená pro Akce, které se nevztahují na konkrétní službu nebo výrobek, ale na celý sortiment, nebo jeho část. Nelze tak přesně stanovit cenu před, a po slevě, např. 30% sleva na vše, 25% sleva na dámské boty, nebo 50% bonus ke všem permanentkám.
  • V této kategorii se tedy v rámci Vašeho inzerátu (Akce) nezobrazují žádné ceny. Je koncipován čistě na procentuální bázi.
  • U inzerátů tohoto typu nelze využít Varianty. Vše ostatní zůstává stejné jako u Standardní inzerce.
  • Zařazení inzerátu do kategorie Plošné Slevy se řídí zvláštním Ceníkem pro Plošné Slevy.

"Hoppi Exclusive"

  • Zvyšte potenciál Vaší Akce opravdu na maximum! Potenciálem Akce rozumíme nejen to, jak úspěšná bude během jejího zveřejnění na hoppi.cz (tedy kolik Zákazníků ji přímo využije), ale i to, zda a jak velký užitek přinese v dlouhodobém měřítku (tedy kolik těchto zákazníků bude Vaše služby využívat i nadále). Vytvořte a propagujte v rámci jednoho inzerátu druhou, tzv. Dodatečnou Akci!
  • V rámci této Dodatečné Akce můžete nabídnout zákazníkům opravdu cokoliv, o čem si myslíte, že je motivuje a) k využití Vaší inzerované Akce, b) k využívání Vašich služeb i nadále, po skončení Vaší Akce.
  • Dodatečná Akce je tedy "druhá" Akce v rámci jednoho inzerátu, podmíněná využitím Vaší prvotní Akce. Měla by být jakýmsi "mezistupněm" mezi Vámi inzerovanou Akcí a Vašimi standardními cenami, viz příklady:
  • Příklad 1: Inzerujete masáž s 50% slevou. V programu Hoppi Exclusive můžete nabídnout např. místo standardní permanentky na 10+1 masáž zdarma permanentku na 10+2 masáže zdarma, nebo další 3 masáže s 20% slevou apod.
  • Příklad 2: Inzerujete dovolenou s 35% slevou. V programu Hoppi Exclusive můžete nabídnout 10% slevu na příští dovolenou apod.
  • Příklad 3: Inzerujete zboží z eshopu s 45% slevou. V programu "Hoppi Exclusive" můžete nabídnout zákazníkům kupón na další nákup se slevou 15% apod.
  • Pokud si říkáte, že nějakou Dodatečnou Akci zákazníkům nabídnete až ve chvíli, kdy využijí Vaší prvotní Akci, a že ji tedy není potřeba propagovat, není to úplně správný přístup. V principu to totiž úzce souvisí se známým Co není vidět, to se neprodá!
  • Počet využití Vaší prvotní Akce totiž narůstá v souvislosti s tím, zda Uživatelé v inzerátu přímo vidí, že dostanou nějaký bonus navíc v rámci Dodatečné Akce. Pokud to Uživatelé neuvidí, tak nemají možnost zjistit, že pro ně máte nějakou Dodatečnou Akci připravenou, a motivace k využití právě Vaší Akce není tak velká, jak by mohla být.
  • Propagujte Vaší Dodatečnou Akci hned! Nakonec, je to otázka 49,50 Kč - 372,50 Kč a možnosti, které tento program přináší, jsou významné.
  • Shrnuto, podtrženo: Program Hoppi Exclusive představuje ucelený koncept práce se zákazníky využívající Akce či slevy, jehož cílem je maximální zvýšení potenciálu Vaší Akce v krátkodobém i dlouhodobém horizontu. Jinými slovy - Aby Vaše Akce byla ještě úspěšnější, a aby u Vás noví zákazníci zůstali i po jejím využití.
  • Pro zapojení Vaší Akce do programu Hoppi Exclusive jednoduše zaškrtněte v inzertním formuláři příslušné políčko a specifikujte obsah Dodatečné Akce. Je to rychlé a snadné.

"Napište si o svou Akci"

  • Inzertní server hoppi.cz není pouze místem, kde propagujete své Akce. Je místem, kde můžete propagovat ty nejlepší Akce. Které jsou ty nejlepší? No přece ty, po kterých je poptávka!
  • Hoppi.cz tak nabízí unikátní program "Napište si o svou Akci". V rámci tohoto programu si Uživatelé mohou zcela anonymně a za pomoci vyplnění jednoduchého formuláře napsat o slevu opravdu na cokoliv!
  • Hoppi.cz zde vystupuje jako Průzkumník trhu, kdy výsledkem průzkumů jsou podněty Uživatelů.
  • Hoppi.cz tyto podněty samozřejmě pečlivě prochází, analyzuje a eviduje. Výsledkem tohoto procesu jsou opravdové, konkrétní a smysluplné požadavky Uživatelů.
  • Hoppi.cz tedy vytváří reálnou poptávku po Vašich Akcích. Tuto poptávku Vám pak zcela ZDARMA a bez jakýchkoliv závazků ze strany naší, Vaší či Uživatele předáme v okamžiku, kdy splní určitá kritéria. Společně s tím Vám zcela nezávazně navrhneme možnou formu Akce a její propagace na hoppi.cz tak, aby tyto podněty uspokojila a zároveň oslovila další Uživatele hoppi.cz. Je potom již zcela na Vás, jak s informacemi naložíte, zda a v jaké formě nějakou Akci vytvoříte apod.
  • Pokud takovou Akci na hoppi.cz následně vytvoříte a zveřejníte, bude se chovat jako kterákoliv jiná Akce na hoppi.cz s tím rozdílem, že bude navíc označena speciálním polem "Na přání".
  • Co všechno Vám to tedy přinese? a) Máte do určité míry zaručenou poptávku již před Akcí samotnou, což může přinejmenším pokrýt Vaši investici do inzerce na hoppi.cz. b) Fakt, že jde o "Akci na přání", zvyšuje šance na úspěch Vaší Akce obecně - unikátnost tohoto programu se odrazí v návštěvnosti hoppi.cz, v souvislosti s tím pak přímo Vaší Akce. c) Vytvořením takové Akce na přání vycházíte vstříc svým stávajícím zákazníkům, čímž si upevňujete jejich přízeň a snižujete tak riziko případného odchodu ke konkurenci. d) Zvyšuje se potenciál nových zákazníků - Uživatelé, kteří nemají v rámci Akce Na přání požadavek na konkrétního inzerenta (tzn. nezáleží jim na tom, s kým Akci využijí, např. v případě cestování apod.), se mohou stát Vašimi stálými zákazníky. Co víc, budou vědět, že i oni si mohou právě u Vaší společnosti zažádat o Akci Na přání, jelikož jste nyní právě takovou Akci vytvořili, což je opět motivuje k tomu, aby Vaše služby využívali i nadále.
  • Shrnuto, podtrženo: "Napište si o svou Akci" představuje pro zákazníky unikátní, zajímavou a vysoce individuální možnost podílet se přímo na tvorbě Akcí. Pro vás, Inzerenty, tento koncept znamená možnost vytvoření ještě lepších Akcí, potenciál nových zákazníků, upevnění vztahu s těmi stávajícími a mnoho dalšího.

"Hoppi Magazín"

  • Hoppi Magazín je prostor pro Vaše PR články (příspěvky). Můžete zde nejen jednoduše prezentovat svou společnost, značku, produkt, službu apod., ale např. se i vyjádřit k čemukoliv, k čemu se vyjádřit potřebujete. Cítíte se být něčím poškozeni? Máte potřebu uvést některé věci na pravou míru? Napište o tom a zveřejněte to pouze za 5,- bez DPH/den!
  • PR článek je velmi snadnou, ale důležitou součástí propagace. Nejde totiž pouze o to, že bude k dispozici pro návštěvníky hoppi.cz, ale vzhledem k velkému počtu různých klíčových slov k Vašemu témtatu se bude dříve či později zobrazovat ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů.
  • Pokud tak např. prodáváte jízdní kola a napíšete zajímavý příspěvek, který bude obsahovat slovní spojení jako "kolo", "dámské kolo", "kola pro děti" apod., tento příspěvek se může začít objevovat ve vyhledávačích právě po zadání těchto slovních spojení. Vzhledem k faktu, že součástí příspěvku jsou odkazy na Vámi určené webové stránky, Vám to v důsledku přinese větší návštěvnost těchto webových stránek.
  • Všechny Vaše příspěvky budou zveřejněny na FB hoppi.cz a v případě dlouhodobého vystavení na hoppi.cz se budou každých 6 měsíců aktualizovat tak, aby byly opět na předních místech Hoppi Magazínu. Neupadnou tak snadno v zapomnění.
  • Tím nejzajímavějším na Hoppi Magazínu je ale skutečnost, že příspěvky píšete přímo Vy. Ne někdo, kdo vytváří článek na objednávku, protože je to jeho práce, nezná všechny úhly problematiky a podává úmyslně či neúmyslně mylné informace, případně je ovlivněn nějakou cenzurou, třetí stranou, "lobby" apod., ale Vy - tedy ten, kdo se v oboru opravdu pohybuje a ví o problematice nejvíce. Příspěvky tedy nejsou ovlivněné žádnou třetí stranou a jsou vystavené na hoppi.cz tak, jak je napíšete (my je pouze upravíme do čitelné a přehledné podoby). Uživatelé hoppi.cz si tak mohou přečíst necenzurované, zajímavé a relevantní informace přímo od zdroje. Kde jinde něco takového najdou?
  • Příspěvek můžete zcela libovolně koncipovat, určit si téma, délku příspěvku, dobu zveřejnění atd., a zcela libovolně ho prokládat zmínkami na Vaší společnost, značku, službu či produkt.
  • Jde pouze o to, aby z pohledu čtenáře Vašeho příspěvku byl článek zajímavý, přinášel kvalifikované a relevantní informace, byl vyvážený s ohledem na množství a umístění zmínek o Vaší společnosti, a řídil se Obchodními podmínkami a podmínkami užívání hoppi.cz zejména s ohledem na problematiku etiky a nekalé obchodní praktiky.
  • Pokud během vystavení Vašeho příspěvku inzerujete na hoppi.cz také svou Akci (příp. více Akcí), budou do něho zařazeny přímé odkazy na tyto Akce. Po skončení Vaší Akce se tyto odkazy odstraní a příspěvek bude dále zveřejněn v původní podobě.
  • Více o tom, jakým způsobem nejlépe vytvořit PR článek a jaká jsou pravidla pro zveřejnění Vašeho PR článku, najdete na stránce Vložit příspěvek (odkaz naleznete i dole na stránce v záložce "Informace").

Slevy a Varianty Akcí

  • Pokud jste na hoppi.cz v minulosti vystavovali zcela shodný inzerát, bude Vám při jeho opakování poskytnuta sleva -20% z původní ceníkové ceny. Aktuální inzerát může mít jinou platnost než ten původní, ostatní však musí zůstat stejné. Pro opakování inzerátu již nemusíte vyplňovat Inzertní formulář, ale jednoduše nám zavolejte na 777-3-HOPPI.
  • Pokud jste tedy např. inzerovali svou standardní Akci na 14 dní za cenu 495 Kč a rozhodnete se ji prodloužit o 3 dny, výsledná cena bude (145 Kč-20%) = 116 Kč.
  • Pokud se rozhodnete, že zcela stejnou Akci na 14 dní za cenu 495 Kč budete inzerovat např. za 2 měsíce, výsledná cena bude (495 Kč-20%) = 396 Kč. Pokud ji budete chtít inzerovat např. pouze na 10 dní, výsledná cena bude (395 Kč-20%) = 316 Kč.
  • Varianty Akce nabízí Uživatelům možnost vybrat si z několika variant Vašeho inzerátu tu pravou právě pro ně. Variantou se rozumí mírná změna prvotní Akce s dopadem na konečnou cenu Akce. V případě ubytování tedy např. 2 noci / 3 noci nebo 3 noci s polopenzí / 3 noci se snídaní apod. V případě služeb např. permanentka na stejnou službu v hodnotě 500,- / 1000,- apod.
  • Varianty Akce Vám šetří peníze! Ani z variant totiž na hoppi.cz neplatíte samozřejmě žádné provize. Přestože se v principu jedná o jinou, i když velmi podobnou nabídku, nemusíte podávat další inzerát za plnou cenu.
  • Maximální množství variant u jednoho inzerátu je 20, avšak připlácí se pouze za prvních 5! Ostatních až 15 variant je zcela ZDARMA! Teoreticky tak můžete mít až 21 inzerátů v jednom, a přitom zaplatit maximálně 1,5-násobek původní ceny! Příplatek za každou první až pátou variantu je totiž pouze 10% ze základní ceny inzerátu za každou variantu, dohromady tedy maximálně 50% základní ceny. Řečí čísel 9,90 Kč - 247,50 Kč.
  • Pokud tak např. Váš standardní inzerát na 7 dní bude obsahovat 18 variant, navýšení bude (295 Kč/10)*5 = 147,50 Kč. Pokud ten samý inzerát bude mít 2 varianty, navýšení bude (295 Kč/10)*2 = 59 Kč.
  • Pokud má Vaše Akce varianty a chcete ještě více ušetřit, není samozřejmě nutné je tímto způsobem zveřejňovat. Můžete např. do textu inzerátu napsat: "Nabízíme různé termíny a varianty. Zavolejte nám na ............ a určitě vybereme tu nejlepší variantu právě pro Vás!" apod. V tomto případě ale nebude u inzerátu zobrazeno pole "Varianty" a varianty se nebudou zobrazovat jako samostatná záložka s popisem jednotlivých variant.
  • Maximální částka, kterou za varianty v rámci nejdelšího, tedy 14-denního vystavení inzerátu můžete zaplatit, je 247,50 Kč bez DPH. Více za své varianty na hoppi.cz prostě nikdy nezaplatíte. Žádné tisíce či desetitisíce na provizích, ale dvěstě čtyčicet sedm padesát bez DPH až za 20 variant Vaší Akce!

Reklama na hoppi.cz

  • Všimli jste si, že na hoppi.cz na Vás nevyskočilo jediné vyskakovací okno nebo reklama? Že jste nemuseli nic vypínat nebo mačkat apod.?
  • Hoppi.cz není jako ostatní. Jsme přesvědčeni, že nikdo nemá rád, když mu při procházení internetových stránek vyskakují různá okna s reklamami, která blokují stránku a odvracejí pozornost od užitečného obsahu, nebo když se vnucují vyskakovací okna se zapsáním k newsletterům atd.
  • Na hoppi.cz se soustředíme na co nejlepší uživatelský zážitek. Nenaleznete zde tedy žádné bannery, vyskakovací okna nebo reklamy s nesouvisejícím obsahem. Zákazníci nemusí nic "odkřížkovávat" jen proto, aby je to nerušilo.
  • Reklamní prvky nabízíme výhradně Vám, současným či minulým inzerentům hoppi.cz. Na hoppi.cz tak zákazníci nenajdou jinou reklamu než tu, která souvisí s Vašimi Akcemi.

BANNER SLIDESHOW

  • BANNER SLIDESHOW na úvodní stránce www.hoppi.cz.
  • Tato sekce je to první, co zákazník přicházející na hoppi.cz uvidí. Sestává z 5 obrázků, kdy každý obrázek představuje prostor pro zviditelnění Vaší Akce. Po kliknutí na obrázek je zákazník přesměrován přímo na Vaší Akci.
  • Každá Akce v Slideshow se zobrazuje na facebooku hoppi.cz. Pro každou zvlášť je navíc individuálně připravena připravena vlastní, cílená propagační kampaň, která může oslovit až 10.000 lidí denně! Cílení zahrnuje, dle typu inzerátu, pohlaví, věk, lokalitu, případně zájmy, a přináší tak obrovský potenciál úspěchu Vaší Akce.
  • Vaše Akce, které jsou propagovány v rámci Slideshow, jsou navíc automaticky zdarma po dobu této propagace zařazeny do kategorie TOP AKCE.

TOP AKCE

  • TOP AKCE na úvodní stránce www.hoppi.cz hned pod Slideshow.
  • Chcete, aby byla Vaše Akce vidět na úvodní stránce hoppi.cz?
  • Jde o speciální kategorii inzerátů, které se zde zobrazují nad rámec vlastní kategorie. Jsou to jediné inzeráty, které jsou na úvodní stránce přímo zobrazené.
  • Kategorie TOP AKCE je také zahrnuta do MENU hoppi.cz. Váš inzerát tedy bude vystaven ve 3 kategoriích (Všechny inzeráty, Vaše kategorie, TOP AKCE), oproti 2 kategoriím ostatních inzerátů.
  • Každá Akce v kategorii TOP AKCE se zobrazuje na facebooku hoppi.cz, a společně se Slideshow jsou to tedy zároveň i jediné Akce, které se na FB hoppi.cz zobrazují!
  • V kategorii TOP AKCE může být, pro zachování exkluzivity, maximálně 30 Akcí!

Ceníky inzerce a reklamy

!!! POUZE DO 20.10. 2017 !!!

SLEVA 50% NA VŠE + PR ČLÁNEK ZDARMA

  • Sleva se vztahuje na všechny typy inzerce i reklamy!
  • K inzerátu dostanete zdarma prostor pro Váš PR článek v Hoppi Magazínu s dobou vystavení až 6 měsíců v ceně až 1249 Kč bez DPH!
  • Platí pro odeslání Inzertního formuláře do 20.10. 2017 včetně.
  • Ceny uvedené v ceníkách jsou bez DPH 21% a před slevou!

STANDARDNÍ INZERÁT

1 den 99 Kč
3 dny 145 Kč
5 dní 225
7 dní 295 Kč
10 dní 395
14 dní 495
Opakování - 20 %
1. - 5. Varianta + 10 % každá
6. - 20. Varianta ZDARMA
Hoppi Exclusive + 50 %
  • Standardní inzeráty jsou Akce, které disponují konečnou cenou. Vztahují se tedy k jednomu konkrétnímu výrobku či službě.
  • 6. - 20. Varianta Akce je vždy ZDARMA. Pokud má tedy Vaše Akce např. 14 Variant, příplatek bude pouze 50% ze základní ceny inzerce.
  • Dodatečná Akce v rámci programu Hoppi Exclusive se kalkuluje pouze ze základní ceny inzerce bez Variant, tzn. 49,50 Kč/1 den - 247,50 Kč/14 dní.
  • Vzorové příklady kalkulací cen inzerátů naleznete níže na této stránce v poslední záložce.
PLOŠNÉ SLEVY

1 den 149 Kč
3 dny 219 Kč
5 dní 339
7 dní 445 Kč
10 dní 595
14 dní 745
Opakování - 20 %
Hoppi Exclusive + 50 %
  • Plošné slevy jsou Akce, které nedisponují konečnou cenou. Nevztahují se tedy k jednomu konkrétnímu výrobku či službě, ale na celý sortiment, nebo jeho část.
  • Dodatečná Akce v rámci programu Hoppi Exclusive se kalkuluje pouze ze základní ceny inzerce, tzn. 74,50 Kč/1 den - 372,50 Kč/14 dní.
  • Vzorové příklady kalkulací cen inzerátů naleznete níže na této stránce v poslední záložce.

HOPPI MAGAZÍN

Zpracování 349 Kč
1 den 5 Kč
  • Příklad 1: zveřejnění Vašeho příspěvku (PR článku) v Hoppi Magazínu, např. na podporu Vaší Akce na 14 dní, stojí 349 Kč + (14 x 5 Kč) = 419 Kč bez DPH.
  • Příklad 2: zveřejnění Vašeho příspěvku (PR článku) v Hoppi Magazínu, např. na podporu Vaší společnosti na 6 měsíců, stojí 349 Kč + (180 x 5 Kč) = 1249 Kč bez DPH. Pokud se rozhodnete prodloužit platnost např. o dalších 6 měsíců, bude Vám účtováno pouze 180 x 5 Kč = 900 Kč bez DPH apod.

SLIDESHOW

1. Slide 399 Kč
2. Slide 349 Kč
3. Slide 299 Kč
4. Slide 249 Kč
5. Slide 199 Kč
  • Uvedené ceny jsou za 1 den zveřejnění.
  • Máte-li zájem o dodatečnou propagaci Vaší Akce formou Slideshow na www.hoppi.cz, v Inzertním formuláři označte v příslušném poli ANO. S aktuálními dostupnými možnostmi Vás budeme obratem kontaktovat na Vámi zadané telefonní číslo.
  • Pokud je vložení Vašeho inzerátu podmíněno dostupností dodatečné propagace touto formou, kontaktujte nás před vložením inzerátu na 777-3-HOPPI pro ověření dostupnosti této formy propagace.

TOP AKCE

1 den 199 Kč
3 dny 269 Kč
5 dní 399 Kč
7 dní 499 Kč
10 dní 599 Kč
14 dní 699 Kč
  • Do kategorie TOP AKCE můžete Váš inzerát zařadit na kteroukoliv ze 6 nabízených možností. Pokud tedy vystavujete inzerát např. na 14 dní, můžete ho v kategorii TOP AKCE zobrazovat např. pouze 1, 3, 5, 7 nebo 10 dní apod.
  • Máte-li zájem o dodatečnou propagaci Vaší Akce formou zařazení do speciální kategorie TOP AKCE na www.hoppi.cz, v Inzertním formuláři označte v příslušném poli ANO. S aktuálními dostupnými možnostmi Vás budeme obratem kontaktovat na Vámi zadané telefonní číslo.
  • Pokud je vložení Vašeho inzerátu podmíněno dostupností dodatečné propagace touto formou, kontaktujte nás před vložením inzerátu na 777-3-HOPPI pro ověření dostupnosti této formy propagace.

Příklady kalkulací cen inzerátů

  • Uvedené příklady obsahují konečné ceny bez ohledu na to, kolik zákazníků Vaší Akci využije. Hoppi.cz si totiž neúčtuje žádné další poplatky ani provize z prodejů apod. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.

STAČÍ MI BĚŽNÝ INZERÁT

  • Následující příklady zahrnují nejběžnější typy inzerce:
  • Příklad 1 - Standardní inzerát na 5 dní (225 Kč): 225 Kč.
  • Příklad 2 - Standardní inzerát na 7 dní (295 Kč), 15 variant (147,50 Kč), Hoppi Exclusive (147,50 Kč): 590 Kč.
  • Příklad 3 - Standardní inzerát na 14 dní (495 Kč), 2 varianty (99 Kč): 594 Kč.
  • Příklad 4 - Standardní inzerát na 14 dní (495 Kč), 20 variant (247,50 Kč), Hoppi Exclusive (247,50 Kč): 990 Kč. Tento příklad obsahuje maximální využití všech možností standardní inzerce. Za Vaší Akci v rámci standardní inzerce (tzn. Akci s konečnou cenou), a bez některé z volitelných forem propagace navíc, tedy na hoppi.cz nezaplatíte nikdy více než 990 Kč bez DPH. I kdyby Vaší Akci využilo třeba tisíc zákazníků!
  • Příklad 5 - Plošná sleva na 1 den (149 Kč), Hoppi Exclusive (74,50 Kč): 223,50 Kč. Tento typ inzerátu je vhodný pro Akce typu "Pouze DNES sleva 50% na vše!" apod.
  • Příklad 6 - Plošná sleva na 7 dní (445 Kč): 445 Kč.
  • Příklad 7 - Plošná sleva na 10 dní (595 Kč), 3 varianty (178,50 Kč) : 773,50 Kč.
  • Příklad 8 - Plošná sleva na 14 dní (745 Kč), Hoppi Exclusive (372,50 Kč): 1.117,50 Kč. Tento příklad obsahuje maximální využití všech možností inzerce plošných slev. Za Vaší Akci v rámci inzerce plošných slev (tzn. Akcí bez konečné ceny), a bez některé z volitelných forem propagace navíc, tedy na hoppi.cz nezaplatíte nikdy více než 1.117,50 Kč bez DPH. Opět, zcela bez ohledu na počet využití Vaší Akce!

Vložit inzerát

CHCI VÍC!

  • Následující příklady již obsahují v malé či střední míře některou z forem dodatečné placené propagace ve formě reklamy na Vaší Akci na www.hoppi.cz a na FB hoppi.cz.
  • Příklad 1 - Standardní inzerát na 3 dny (145 Kč), 1 varianta (15 Kč), TOP AKCE (269 Kč): 429 Kč.
  • Příklad 2 - Standardní inzerát na 7 dní (295 Kč), 8 variant (147,50 Kč), Hoppi Exclusive (147,50 Kč), TOP AKCE (499 Kč): 1.089 Kč.
  • Příklad 3 - Standardní inzerát na 14 dní (495 Kč), SLIDESHOW 3. pozice na 3 dny (897 Kč): 1.392 Kč.
  • Příklad 4 - Standardní inzerát na 14 dní (495 Kč), 20 variant (247,50 Kč), Hoppi Exclusive (247,50 Kč), TOP AKCE (699 Kč): 1.689 Kč.
  • Příklad 5 - Plošná sleva na 1 den (149 Kč), Hoppi Exclusive (74,50 Kč), TOP AKCE (199 Kč): 422,50 Kč. Tento typ inzerátu je vhodný pro Akce typu "Pouze DNES sleva 50% na vše!" apod.
  • Příklad 6 - Plošná sleva na 7 dní (445 Kč), SLIDESHOW 2. pozice na 3 dny (1.047 Kč): 1.492 Kč.
  • Příklad 7 - Plošná sleva na 14 dní (745 Kč), Hoppi Exclusive (372,50 Kč), TOP AKCE (699 Kč): 1.816,50 Kč.

Vložit inzerát

CHCI MAXIMUM!!!

  • Následující příklady obsahují ve velké či maximální míře některou z forem dodatečné placené propagace ve formě reklamy na Vaší Akci na www.hoppi.cz a na FB hoppi.cz.
  • Příklad 1 - Standardní inzerát na 1 den (99 Kč), 20 variant (49,50 Kč), Hoppi Exclusive (49,50 Kč), TOP AKCE (199 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 1 den (399 Kč): 796 Kč.
  • Příklad 2 - Standardní inzerát na 3 dny (145 Kč), 20 variant (72,50 Kč), Hoppi Exclusive (72,50 Kč), TOP AKCE (269 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 3 dny (1.197 Kč): 1.756 Kč.
  • Příklad 3 - Standardní inzerát na 7 dní (295 Kč), 20 variant (147,50 Kč), Hoppi Exclusive (147,50 Kč), TOP AKCE (499 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 3 dny (1.197 Kč), SLIDESHOW 4. pozice na 4 dny (996 Kč): 3.282 Kč.
  • Příklad 4 - Standardní inzerát na 14 dní (495 Kč), 20 variant (247,50 Kč), Hoppi Exclusive (247,50 Kč), TOP AKCE (699 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 3 dny (1.197 Kč), SLIDESHOW 3. pozice na 5 dní (1.495 Kč), SLIDESHOW 5. pozice na 6 dní (1.494 Kč): 5.875 Kč.
  • Maximální možná částka, kterou za propagaci své Standardní Akce na ww.hoppi.cz můžete zaplatit, je 7.275 Kč za 14 dní. Obsahuje veškeré možnosti inzerce včetně umístění na 1. pozici v SLIDESHOW na celých 14 dní!
  • Příklad 5 - Plošná sleva na 1 den (149 Kč); Hoppi Exclusive (74,50 Kč); TOP AKCE (199 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 1 den (399 Kč): 821,50 Kč. Tento typ inzerátu je vhodný pro Akce typu "Pouze DNES sleva 50% na vše!" apod.
  • Příklad 6 - Plošná sleva na 3 dny (219 Kč), Hoppi Exclusive (109,50 Kč), TOP AKCE (269 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 3 dny (1.197 Kč): 1.794,50 Kč.
  • Příklad 7 - Plošná sleva na 7 dní (445 Kč), Hoppi Exclusive (222,50 Kč), TOP AKCE (499 Kč), SLIDESHOW 2. pozice na 3 dny (1.047 Kč), SLIDESHOW 3. pozice na 4 dny (1.196 Kč): 3.409,50 Kč.
  • Příklad 8 - Plošná sleva na 14 dní (745 Kč), Hoppi Exclusive (372,50 Kč), TOP AKCE (699 Kč), SLIDESHOW 1. pozice na 3 dny (1.197 Kč), SLIDESHOW 2. pozice na 3 dny (1.047 Kč), SLIDESHOW 3. pozice na 3 dny (897 Kč), SLIDESHOW 4. pozice na 5 dní (1.245 Kč): 6.202,50 Kč.
  • Maximální možná částka, kterou za propagaci své Plošné slevy na ww.hoppi.cz můžete zaplatit, je 7.402,50 Kč za 14 dní. Obsahuje veškeré možnosti inzerce včetně umístění na 1. pozici v SLIDESHOW (v ceně 5.586 Kč) na celých 14 dní!

Vložit inzerát

Časté dotazy

  • Není lepší zaplatit provize z prodejů, než investovat předem do propagace? Představte si, že nabízíte v Akci zboží či službu s 50% slevou, jejiž ceníková cena je 1.000 Kč a cena po slevě tedy 500 Kč. Budete ji propagovat na hoppi.cz na 7 dní za 295 Kč bez DPH a Vaší Akci díky této propagaci využije 20 Zákazníků. Vaše tržby jsou 10.000 Kč a náklady na propagaci jsou 295 Kč bez DPH. Pokud by Vaše propagace probíhala na základě provizí z prodejů např. ve výši 30% bez DPH, Vaše tržby budou opět 10.000 Kč, ale náklady již 3.000 Kč bez DPH! To je nezanedbatelný rozdíl, že?
  • Co když však Vaší Akci využije např. 50 Zákazníků? Vaše tržby jsou v obou případech 25.000 Kč, náklady na hoppi.cz jsou stále 295 Kč bez DPH, ale náklady v druhém případě jsou již 7.500 Kč bez DPH!! Po odečtení těchto nákladů včetně DPH je tedy Váš hrubý zisk v případě hoppi.cz 24.643 Kč, v druhém případě pak 15.925 Kč!! Rozdíl je téměř 9.000 Kč!!
  • Cílem Vaší Akce ale pravděpodobně není 20 nebo 50 zákazníků, ale mnohem více! Co když Vaší Akci tedy využije 100, 500 nebo 1.000 Zákazníků? Na hoppi.cz zaplatíte stále pouze 295 Kč bez DPH, ale v druhém případě je to již 15.000 Kč bez DPH, 75.000 Kč bez DPH nebo dokonce 150.000 Kč bez DPH!!! Při 1.000 Zákazníků je tedy po odečtení těchto nákladů včetně DPH Váš hrubý zisk v případě hoppi.cz 499.643 Kč, v druhém případě pak 318.500 Kč!!! Rozdíl je 181.143 Kč - a jsou to VAŠE peníze!
  • Co když má Akce nebude úspěšná? Přijdu o svou investici do inzerátu? Akce, které vytváříte a propagujete, jsou vytvářeny s přesvědčením, že nové zákazníky osloví a Akce bude úspěšná. Pokud je Akce dobře koncipována, pak není důvod domnívat se, že by tomu tak nemělo být. Koncept a možnosti hoppi.cz navíc významně napomáhají úspěchu Vaší Akce, a není tedy pravděpodobné, že by neměla mít ani takový úspěch, aby Vám alespoň nepokryla investici do propagace na hoppi.cz. V praxi totiž v naprosté většině případů stačí pouhých několik Zákazníků k tomu, aby Vaše investice do propagace na hoppi.cz byla pokryta. Např., pokud budete 14 dní propagovat Akci za 495 Kč bez DPH, jejíž cena po slevě je 390 Kč, již druhý zákazník Vám investici pokryje. Pokud se bude jednat např. o zájezd za 10.000 Kč, již při prvním Zákazníkovi je Vaše investice pokryta 20x! A pokud by přeci jen Vaší Akci nevyužil ani jediný Zákazník, nejenže na hoppi.cz budeme velmi zklamaní, ale nestojí to riziko, vzhledem k příkladům uvedeným výše, za to? Poupravte Akci, udělejte ji trochu jinak, a zkuste to znovu! V případě zájmu se s námi můžete kdykoliv poradit!
  • Využití Akcí probíhá vlastně "jen tak", není možné to nějak zneužít? Hoppi.cz propaguje Vaše Akce podobným způsobem, jako by byly vystavené např. na výloze Vašeho vlastního obchodu s tím rozdílem, že osloví daleko širší spektrum potenciálních zákazníků. V principu jsou tedy Vaše kontrolní mechanismy naprosto stejné. Pokud propagujete Akci, která platí pro všechny zákazníky (tedy není primárně určena pro nové zákazníky), Zákazníci hoppi.cz se nemusí vůbec nižádným způsobem odkazovat na Vaší právě probíhající Akci. Pokud propagujete Akci, jejímž cílem je zejména oslovení nových zákazníků prostřednictvím hoppi.cz, je situace stejná, jako by tito zákazníci disponovali nějakým voucherem či kódem. Místo hledání, ověřování, uplatňování apod. se Zákazníci pouze odkáží na Vaší právě probíhající Akci na hoppi.cz.